Wij spelen hockey bij REDZ!!!
Beste leden,
Graag informeren wij jullie over de inschrijvingen voor het hockeyseizoen 2026–2027.
We kijken er enorm naar uit om opnieuw een mooi seizoen te starten en hopen jullie allemaal weer te verwelkomen op het nieuwe veld.
Hebben jullie vragen over de inschrijvingen of over eventuele wijzigingen in het lidgeld? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren — we helpen jullie graag verder.
Mocht je beslissen om geen lid meer te blijven van HCNK, vragen wij om dit te laten weten via e-mail aan het secretariaat: [email protected].
Gelieve hierbij duidelijk te vermelden dat je je lidmaatschap wenst stop te zetten, en indien mogelijk ook de reden van je beslissing.
Alvast bedankt voor jullie vertrouwen en betrokkenheid.
We hopen jullie binnenkort opnieuw te mogen begroeten en samen te genieten van een fantastisch hockeyseizoen!
Sportieve groeten,Hockeyclub Noorderkempen
Start to hockey!
1 keer per week trainen nog geen wedstrijden.
2 x 1 uur training.
1 x 1,5u training
1 x 1u training
Deze leden betalen 20 euro extra inschrijvingsgeld maar kunnen deze terug verdienen door wedstrijden te fluiten. Per gefloten wedstrijd krijgen deze leden 15 euro terug.
2 x 1,5u training
(Gelieve bij opmerkingen onderaan het geboortejaar te noteren.)
Ik voer een andere niet-sportende functie uit op de club.
(teammanager, coach, trainer, vrijwilliger, bestuur)
Huishoudelijk reglement Redz hockey